Har Det Kört Ihop Sig? EfterMarknads Rådgivning,
Vi Löser Det!
Har ni utmaningar med reklamationer eller kundklagomål? Vi löser det åt er!
✅ Fast kostnad för enkel budgetering.
✅ Anpassat efter ert företags behov.
✅ Kostnadseffektiv lösning för långsiktig kundnöjdhet.
Kommunikationsflöden:
Fram och tillbaka mellan kund och företag.
Komplexa utredningar:
Flera avdelningar kan behöva involveras för att lösa ärendet.
Konflikthantering:
Att lösa missförstånd och skapa en nöjd kund tar ofta längre tid än väntat.
Att hantera reklamationer, kundklagomål och andra eftermarknadsärenden är ofta en betydande tidsbörda för företag. Statistik och branschstudier visar att dessa typer av ärenden kan ta upp till FLERA MÅNADER innan de blir lösta!
20–40% av kundtjänstens totala arbetstid
– Tid som istället skulle kunna användas för att utveckla kundrelationer, driva försäljning eller förbättra interna processer.
LÅT OSS TA LÖSA DETTA ÄRENDET ÅT ER!!
Baspaket:
25,000 SEK/månad
– upp till 5st/år ärenden ingår.
- 5000 sek /Ärende
Standardpaket:
40,000 SEK/månad
– upp till 10st /år ärenden ingår.
- 4000 sek/Ärende
Premiumpaket:
69,900 SEK/månad
– Upp till 25st/år ärenden ingår.
- 2796 sek/ Ärende
Bas Paket
25,000 SEK/månad
– upp till 5st/år ärenden ingår.
- 5000 sek /Ärende
Standard Paket
40,000 SEK/månad
– upp till 10st /år ärenden ingår.
- 4000 sek/Ärende
Premium Paket
69,900 SEK/månad
– Upp till 25st/år ärenden ingår.
- 2796 sek/ Ärende
Branschstudier visar att dessa typer av ärenden kan ta upp till
20–40% av kundtjänstens totala arbetstid
Vi Hjälper Till Med Tidskrävande Processer.
Att hantera reklamationer, kundklagomål och eftermarknadsärenden kan vara både tidskrävande och resurskrävande. Vi på
tar hand om dessa processer åt er, så att ni kan fokusera på det ni gör bäst – att driva och utveckla ert företag.
Med vår tjänst:
Oberoende EfterMarknadsRådgivning
betryggar vi en smidig och rättvis hantering av kundärenden.
Vi är en neutral länk mellan er och era kunder, vilket inte bara sparar tid utan också stärker ert varumärke och förbättrar kundnöjdheten.
Låt oss avlasta er med de tidskrävande processerna – snabbt, professionellt och effektivt!
100% Av Våra Kunder Älskar Denna Tjänsten!
TESTA - UTVÄRDERA - KÄNN TILLFREDSTÄLLELSEN!
Fantastiska Ord
Från Klinter
Eftermarknadsservice Läs och höra vad våra kunder säger om våran tjänst Oberoende EftermarknadsRådgivning
Elaby El & Bygg AB
Elektriker Bolag
Efter att vi började använda EftermarknadsService.se och deras tjänst
Oberoende EfterMarknadsRådgivning
, har vi sett en tydlig förbättring i vår kundhantering. Genom att låta en neutral part hantera kundärenden har vi kunnat optimera våra interna resurser och skapa en mer smidig och professionell upplevelse för våra kunder.
Denna lösning har frigjort värdefull tid, vilket har möjliggjort ett ökat fokus på vår kärnverksamhet och vidareutveckling av kundrelationer. Samarbetet med EftermarknadsService.se har bidragit till en mer effektiv och strategisk eftermarknadshantering.
Vi kan varmt rekommendera deras tjänster till företag som vill stärka sitt varumärke och förbättra kundupplevelsen.
Kundservicechef, Elaby El&Bygg AB
GoodLuckStäd.se
Städ Bolag
"Eftermarknadsservice har varit en riktig gamechanger för vår verksamhet.
Vi på Goodluckstäd.se hade tidigare svårt att hantera reklamationer och kundklagomål på ett sätt som både sparade tid och höll våra kunder nöjda. Vi hann liksom inte med den biten och samtidigt leverera vår egna tjänst.
Efter att vi kom i kontakt med Eftermarknadsservice.se och började använda tjänsten
"Oberoende EfterMarknadsRådgivning"
har allt förändrats.
De tar hand om ärendena med professionalism och ser till att både vi och våra kunder känner oss hörda och förstådda. Det har inte bara minskat vår arbetsbelastning – vi har också sett en tydlig ökning av kundnöjdheten och färre återkommande problem.
Vi kan varmt rekommendera deras tjänster till alla företag som vill lyfta sin kundhantering till nästa nivå!”
–
Grundare, Oboh Goodluck - GoodLuckStäd AB
Skåne Elektro AB
Elektriker Bolag
Efter att ha börjat samarbeta med Eftermarknadsservice har vi på Skåne Elektro AB kunnat fokusera på det vi gör bäst – elinstallationer och service. Tjänsten Oberoende EfterMarknadsRådgivning,
har blivit en ovärderlig
funktion för oss.
De hanterar de få kundklagomål och reklamationer med precision och professionalism, vilket har frigjort tid för oss. Eftersom en del ärende ibland drar ut ganska mycket på tiden.
Vi ser en tydlig ökning i kundnöjdhet och är super tacksamma för Robin&Co på EftermarknadsService.se
Vi kan med handen på hjärtat rekommendera EftermarknadsService.se till andra företag som vill effektivisera sin eftermarknad och samtidigt höja sitt digitala varumärke.”
–
Grundare och Ägarna,
Lai & Milo
Skåne Elektro AB
Fantastiska Ord
Från Våra Klienter
Eftermarknadsservice Läs och höra vad våra kunder säger om våran tjänst OberoendeEftermarknadsRådgivning
Elaby El&Bygg AB
El-Firma
Efter att vi började använda
EftermarknadsService.se
och deras tjänst
Oberoende EfterMarknadsRådgivning
, har vi sett en tydlig förbättring i vår kundhantering. Genom att låta en neutral part hantera kundärenden har vi kunnat optimera våra interna resurser och skapa en mer smidig och professionell upplevelse för våra kunder.
Denna lösning har frigjort värdefull tid, vilket har möjliggjort ett ökat fokus på vår kärnverksamhet och vidareutveckling av kundrelationer. Samarbetet med
EftermarknadsService.se
har bidragit till en mer effektiv och strategisk eftermarknadshantering.
Vi kan varmt rekommendera deras tjänster till företag som vill stärka sitt varumärke och förbättra kundupplevelsen.
Kundservicechef, Elaby El&Bygg AB
Oboh, Goodluck
AZ Plumber
"Eftermarknadsservice har varit en riktig gamechanger för vår verksamhet.
Vi på
Goodluckstäd.se
hade tidigare svårt att hantera reklamationer och kundklagomål på ett sätt som både sparade tid och höll våra kunder nöjda. Vi hann liksom inte med den biten och samtidigt leverera vår egna tjänst.
Efter att vi kom i kontakt med Eftermarknadsservice.se och började använda tjänsten
"
Oberoende EfterMarknadsRådgivning
"
har allt förändrats.
De tar hand om ärendena med professionalism och ser till att både vi och våra kunder känner oss hörda och förstådda. Det har inte bara minskat vår arbetsbelastning – vi har också sett en tydlig ökning av kundnöjdheten och färre återkommande problem.
Vi kan varmt rekommendera deras tjänster till alla företag som vill lyfta sin kundhantering till nästa nivå!”
–
Grundare, Oboh Goodluck
- GoodLuckStäd AB
Copyright Eftermarknadsservice 2025 -- All Rights Reserved
We’re on a mission to build a better future between companies and costumers, creating good jobs for everyone.